Stoisko na event – wizytówka Twojego przedsiębiorstwa
To już nie są czasy, kiedy przedsiębiorcy walczyli o uwagę potencjalnych Klientów krzykiem lub agresywnym marketingiem bezpośrednim w postaci wręczania promocyjnych plakatów czy ulotek. Uczestnictwo na branżowych wydarzeniach wiąże się z koniecznością przygotowania stanowiska. I polecamy Ci potraktować je niczym swego rodzaju wizytówkę firmy. To właśnie stoisko rzuci się w oczy odbiorcy w pierwszej kolejności. Ta pozornie niewinna konstrukcja w zaledwie kilka sekund zadecyduje o losie Twojej relacji z osobą, która zauważy przygotowane przez Ciebie stanowisko. Jego całkowity brak śmiało można uznać więc za gigantyczne faux pas. Nie zawsze jednak zdarza się, że sama obecność tego typu platformy automatycznie będzie oznaczać sukces na evencie. Tym bardziej biorąc pod uwagę fakt sporej ilości konkurencji w takich miejscach. Dlatego też zalecamy poświęcić trochę czasu na przygotowanie czegoś naprawdę wyróżniającego. I nie mamy tutaj na myśli szalonych konstrukcji, zapierających dech w piersiach efektów specjalnych bądź szeregu innowacji, które po raz pierwszy pojawiłyby się w Twojej branży. Zamiast tego skup się na pełnej funkcjonalności stanowiska, możliwości zaprezentowania produktów lub usług oraz na wyglądzie, jaki faktycznie skutecznie przyciągnie uwagę odbiorcy. Ten ostatni element może być kluczowy, dlatego nieco szerzej opowiemy o nim w dalszej części artykułu.
Zachęć zamiast zniechęcić. Zobacz, jak możesz przyciągnąć uwagę Klientów
Czy wiesz, że przy pierwszym kontakcie danej osoby z Twoją firmą obowiązuje marketingowa zasada pięciu sekund? Mówi ona o czasie, w którym potencjalny Klient będzie w stanie podjąć już decyzję odnośnie skorzystania z oferty lub jej całkowitego odrzucenia. Dlatego właśnie specjaliści prowadzący stronę internetową omegasystem.pl podkreślają, jak istotna jest warstwa wizualna na Twoim stanowisku. Najczęściej pojawiające się rekomendacje dotyczą bezpośrednio treści, które są umieszczane na tzw. ściankach działowych. To one natychmiastowo przyciągają wzrok Klientów, więc co do zasady nie powinno być tam elementów zniechęcających do dalszej interakcji. Mowa o wydłużających się blokach tekstowych lub o całkowitych pustkach, jakie niestety nadal pojawiają się podczas branżowych wydarzeń. Zamiast tego postaw na odpowiednią i nienachalną ekspozycję logo, brandową kolorystykę oraz na chwytliwe hasła reklamowe. Zadbaj również o odpowiednie w komponowanie lad reklamowych pomiędzy ścianki. Obecność człowieka gotowego do prezentacji produktu czy usługi na stanowisku z pewnością będzie ciekawostką dla przechodzącego obok Klienta.
Napisz komentarz
Komentarze