Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
NEWSY :
Reklama
Reklama

Niezależny doradca energetyczny dla firm – wiedza, której potrzebujesz!

Myślisz, że to kolejny „ekspert”, który będzie chciał wyciągnąć pieniądze z Twojej kieszeni? Że po obiecującym wstępie zacznie Ci proponować zakup urządzeń, które „na pewno” obniżą Twoje wydatki na energię elektryczną? Czym dokładnie zajmuje się niezależny doradca energetyczny dla firm? Jak pomaga przedsiębiorcom oszczędzać pieniądze? Sprawdź!
Niezależny doradca energetyczny dla firm – wiedza, której potrzebujesz!
Podziel się
Oceń

Niezależny doradca energetyczny dla firm – jak działa na Twoją korzyść?

Niezależność to, obok wiedzy na temat rynku energii, największa zaleta tego specjalisty. Nie jest związany z żadnym sprzedawcą energii, producentem urządzeń grzewczych czy instalacji OZE. Każda rekomendacja doradcy ma na celu poprawić sytuację finansową Twojej firmy. Obiektywnie analizuje Twoje potrzeby, przedstawia dostępne opcje i rekomenduje najkorzystniejsze rozwiązania – dostępne od razu!

Niezależny doradca energetyczny dla firm znajduje optymalny sposób rozliczania

Szczegółowa znajomość tego, za co płacisz na fakturze, pozwala na skuteczne i długotrwałe obniżenie kosztów. Większość przedsiębiorców koncentruje się tylko na cenie za kilowatogodzinę (kWh), podczas gdy faktyczne oszczędności często kryją się w znacznie bardziej złożonych mechanizmach rozliczeniowych.

Niuanse grup taryfowych, opłata mocowa, opłaty za energię bierną, opłata handlowa za prąd - to wszystko wpływa na ostateczną wysokość kwoty na rachunku. Niektóre z tych opłat to kary od dostawcy energii za ponadumowne wykorzystanie (moc umowna) lub nadmierne obciążenie sieci publicznej (moc bierna). Doradca powie Ci, jak ich unikać, optymalizując pracę urządzeń, zmieniając harmonogram procesów w firmie. Znajdzie oszczędności tam, gdzie ich nie dostrzegasz.

Doradca energetyczny – mistrz czytania między wierszami faktur i umów

Jeden rzut oka na faktury za prąd pozwala doradcy w mig się zorientować, którędy uciekają pieniądze z firmy. Wyczyta z nich nie tylko, ile płacisz za energię czynną, ale przede wszystkim, jakie są trendy zużycia w Twojej firmie, czyli kiedy pobierasz najwięcej energii i czy przekraczasz ustalone limity. Na tej podstawie określi największe możliwości optymalizacji kosztów.

Co jeszcze odkrywa doradca? To, że przedsiębiorcy płacą za usługi, których już nie potrzebują, albo mają parametry umowy całkowicie niedostosowane do rzeczywistego profilu działalności.

Doradca zna reguły rynku energetycznego

Bieżące zmiany na rynku śledzi jak mało kto. Zna strategie cenowe sprzedawców i wie, jak kupować na Towarowej Giełdzie Energii. Wybiera najbardziej sprzyjające momenty na renegocjację umów.

Jeśli zdecydujesz się współpracować z doradcą, to dzięki jego wiedzy i doświadczeniu podpiszesz umowę z najlepszym dla Ciebie sprzedawcą energii. Obok natychmiastowych działań, zaplanujesz długofalową strategię energetyczną obniżającą rachunki za prąd.

Szybkie efekty współpracy z doradcą energetycznym

Doradca koncentruje się na tym, co można zmienić natychmiast. Z miejsca identyfikuje działania, które nie wymagają nakładów inwestycyjnych, za to są w stanie obniżyć rachunki za energię już w następnym miesiącu.

Uczy przedsiębiorców, jak samodzielnie monitorować zużycie i wprowadzać proste zmiany organizacyjne, które w perspektywie na przykład roku mogą przełożyć się na tysiące złotych oszczędności.

Długoterminowe wyniki i spadające koszty energii

Niezależny doradca energetyczny dla firm monitoruje zmiany na rynku energii i gazu, ostrzega przed niekorzystnymi zmianami taryfowymi i pomaga dostosowywać umowy do zmieniających się potrzeb firmy. Pomaga negocjować lepsze warunki umów, dzięki czemu przedsiębiorstwo nie tylko oszczędza pieniądze, ale także zyskuje stabilność i jest w stanie przewidzieć koszty energetyczne, a to jest nieocenione przy kompleksowym planowaniu budżetu.


Napisz komentarz

Komentarze

WKRÓTCE W KINACH
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Dołącz do nas!
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama