Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
NEWSY :
Reklama
Reklama
Reklama

5 powodów, dla których warto zlecić Google Ads specjalistom, zamiast „uczyć się na błędach”

Prowadzisz firmę usługową lub zarządzasz sklepem internetowym? W takim razie z pewnością słyszałeś o systemie reklamowym Google Ads. Jest to potężne narzędzie sprzedażowe, które może błyskawicznie zwiększyć ruch i widoczność strony w internecie. Warunkiem jest jego dobre wykorzystanie. Niestety, mimo łatwego dostępu do agencji zajmujących się obsługą kampanii Google Ads, wielu przedsiębiorców decyduje się na samodzielne zarządzanie płatną promocją. Kieruje nimi chęć zaoszczędzenia pieniędzy oraz przekonanie, że poradzą sobie bez fachowej pomocy. W praktyce najczęściej skutkuje to kosztownymi błędami, mającymi negatywny wpływ na reklamowaną witrynę. Dlaczego powierzenie reklam sponsorowanych specjalistom opłaca się bardziej, niż próba prowadzenia kampanii na własną rękę? Poznaj 5 argumentów, które mogą uchronić Cię przed poważnym zaszkodzeniem Twojemu biznesowi.
Mężczyzna przy laptopie.
Mężczyzna przy laptopie.

Autor: AFTERWEB

Podziel się
Oceń

1. Gwarancja mądrego wydania pieniędzy na reklamy

W przypadku samodzielnego prowadzenia kampanii Google Ads, obawa przed tak zwanym przepaleniem środków jest w pełni uzasadniona. Zarządzanie budżetem reklamowym nie należy do zadań najprostszych. Należy dokładnie zaplanować wydatki, a następnie konfigurować ustawienia w zależności od działań konkurentów. Reklamy sponsorowane działają w modelu PPC, co oznacza, że reklamodawca płaci za każde kliknięcie wykonane przez użytkownika internetu. Jeżeli kampania nie zostanie prawidłowo ustawiona, cały budżet przeznaczony na promocję może zostać przepalony w ciągu kilku dni – bez efektów sprzedażowych. Nie bez powodu specjaliści Google Ads uczestniczą w szkoleniach, na których uczą się optymalizować stawki, dobierać trafne słowa kluczowe i wprowadzać wykluczenia. Bez tej wiedzy ustalenie odpowiedniego budżetu oraz zarządzanie przebiegiem kampanii będzie bardzo trudne.

2. Pewność, że strategia jest przemyślana i dopasowana do biznesu

Kolejny argument przemawiający za tym, że usługę Google Ads https://afterweb.pl/google-ads-adwords/opłaca się zlecić fachowcom, dotyczy strategii marketingowej. Agencja SEM opracowuje dla klienta kompleksowy plan działania. Zaczynając od analizy konkurencji, przez testy A/B, dobór słów kluczowych, a skończywszy na optymalizacji reklam i śledzeniu konwersji. Całościowe i indywidualne podejście do biznesu jest niezbędne, aby stworzyć spójną strategię promocyjną. W Google Ads nie ma miejsca na przypadkowe reklamy. Każda kampania wymaga ścisłego dopracowania pod kątem technicznym, wizualnym i sprzedażowym. Reklamy muszą zostać skierowane do konkretnej grupy docelowej, a wyniki należy stale analizować i wykorzystać w udoskonalaniu kampanii. W ten sposób udaje się osiągnąć zadowalające wyniki.

3. Oszczędność Twojego czasu i nerwów

Nie da się ukryć, że nauka samodzielnego prowadzenia Google Ads wiąże się z uczestnictwem w wielogodzinnych szkoleniach i kursach. Przeglądanie forów internetowych, oglądanie poradników na YouTube, analizowanie danych oraz testowanie rozmaitych ustawień to czasochłonne czynności. Jako właściciel firmy, na pewno cenisz swój czas wolny. Dlatego zamiast tracić nerwy na naukę czegoś, co inni mają doskonale opanowane, skorzystaj z wiedzy profesjonalistów. W Agencji Afterweb znajdziesz certyfikowanych specjalistów Google Ads, którzy obsłużyli już tysiące kampanii. Możesz im powierzyć zarówno reklamy sponsorowane, jak i pozycjonowanie stron w Google: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/– w ten sposób zaoszczędzisz sporo cennego czasu i nerwów.

4. Agencja dysponuje narzędziami, których Ty nie masz

W skutecznym prowadzeniu kampanii reklam sponsorowanych niezwykle przydatny okazuje się dostęp do zaawansowanych narzędzi analitycznych. Oczywiście, można reklamować się bez nich – taka promocja nie będzie jednak dorównywać jakością do działań, realizowanych z ich użyciem. Google Analytics, Google Trends, Planer Słów Kluczowych, Google Signals czy Insights Finder to przykłady narzędzi, dostarczających reklamodawcom cennych informacji. Zdecydowanie warto wykorzystać je w promocji, która ma skutkować wyprzedzeniem konkurencji i zdobyciem wielu nowych klientów.

5. Regularne raporty i wyciąganie wniosków z wyników kampanii

Last but not least na naszej liście jest dostęp do systematycznych, zwykle comiesięcznych raportów, opracowywanych przez specjalistów Google Ads. Mowa o wyczerpującym zestawieniu danych, na podstawie których można przeanalizować wyniki promocji i wyciągnąć wnioski na przyszłość. Podczas, gdy samodzielne uruchomienie kampanii reklamowej jest w zasięgu przeciętnego Kowalskiego, konfiguracja ustawień na podstawie raportu ukazującego konwersje oraz ROI (zwrot z inwestycji), to już zadanie dla odpowiednio przeszkolonych marketingowców. Jeśli reklamy mają mieć realny wpływ na Twój biznes pozwól, by ich zarządzaniem zajęli się fachowcy.


System reklamowy Google Ads nie jest przestrzenią do eksperymentów – chyba, że lubisz wyrzucać pieniądze w błoto i masz czas na kosztowną naukę na własnych błędach – w co szczerze wątpimy. Nie musisz płacić za niewiedzę w zakresie reklam sponsorowanych! Jako właściciel firmy, masz do dyspozycji pomoc specjalistów z branży SEM. Współpraca z osobami, które zawodowo zajmują się promocją biznesów w przestrzeni internetowej da Ci pewność, że odpowiednio ulokowałeś środki na reklamy.


Napisz komentarz

Komentarze

WKRÓTCE W KINACH
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Dołącz do nas!
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama