Atrakcyjna oprawa to skuteczniejsza promocja. Przedstawiamy rodzaje ekspozytorów
Na rynku możemy wyróżnić wiele rodzajów ekspozytorów reklamowych, które z powodzeniem mogą zostać dopasowane do konkretnego rodzaju produktów czy branży. Do najpopularniejszych należą między innymi stojaki półkowe wykonane z tektury, których popularność z roku na rok rośnie. Wynika to między innymi z faktu, że stosunek ceny do możliwości efektywnego przedstawienia produktu jest naprawdę korzystny! Stąd tak wiele osób decyduje się na ich wybór. Oprócz nich, do czynienia mamy także ze stojakami podłogowymi. Ten typ standów umożliwia niebanalną prezentację na tle konkurencji. W zależności od potrzeb, każdy element standu można zadrukować oraz wykończyć tak, by najefektywniej przyciągał wzrok klientów. To jednak nie koniec! Do ekspozycji mniejszych produktów bądź dystrybucji ulotek najlepiej sprawdzą się mniejsze stojaki na ladę; ich wielkość, wzór oraz rodzaj można w pełni dopasować do miejsca ekspozycji, a ze względu na swoje rozmiary umożliwiają spore obniżenie kosztów produkcyjnych. Tym, którym zależy na niestandardowych kształtach standów reklamowych, szczególnie poleca się wybór stojaków płaskich. Każda konstrukcja tego typu wyposażona jest w dodatkową nóżkę, która czyni ją w pełni stabilną. Tego rodzaju ekspozytory znaleźć można między innymi na stronie producenta STprint – stojakitekturowe.pl/ekspozytory-reklamowe/. To właśnie tam za zainteresowanych czeka szeroki wybór konstrukcji, dzięki którym łatwiej będzie zaprezentować dany produkt w sposób atrakcyjny i wyróżniający go na tle konkurencji.
Dlaczego warto używać ekspozytorów reklamowych?
Przemyślana, atrakcyjna oraz profesjonalnie przygotowana oprawa, jaką zapewnia dostosowany ekspozytor reklamowy ma duży wpływ na to, jak odbiorca może postrzegać dany produkt. W tym wszystkim niezwykle ważne jest zadbanie o to, aby ekspozytor był wykonany z najwyższą dbałością o każdy szczegół – jako że jest to element bezpośrednio obecny w przestrzeni handlowej, musi on wzbudzać zainteresowanie. Ekspozytory reklamowe współcześnie sprawdzą się wszędzie tam, gdzie istnieje potrzeba zwiększenia sprzedaży przez uatrakcyjnienie prezentacji danego produktu. Harmonijna ekspozycja to podstawa, zwłaszcza jeżeli chce się przyciągnąć wzrok odbiorcy oraz zachęcić go do zapoznania się z danym produktem. Dlatego, w przypadku gdy zależy Ci na dotarciu do szerokiego grona klientów, zbudowaniu pozytywnego wizerunku swojego przedsiębiorstwa czy zainwestowania w coś, co się opłaca – zastanów się nad zamówieniem ekspozytora.
Napisz komentarz
Komentarze