Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
NEWSY :
Reklama
Reklama
Reklama

Kibel za "miliard złotych". Załatwili swoje potrzeby w tunelu na Zakopiance [FILM]

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) udostępniła nagranie, które na stałe wejdzie do kanonu drogowej brawury i niecodziennych interwencji. Bohaterami tej kuriozalnej opowieści są dwaj śmiałkowie, którzy postanowili potraktować jeden z najnowocześniejszych i najdroższych polskich obiektów infrastrukturalnych jako… przydrożną toaletę. O ile „Czasami człowiek musi” jest sentencją życiową, o tyle wybór miejsca na ten moment zasługuje na miano skrajnie nieodpowiedzialnej, ale i absurdalnie zabawnej, wpadki.
Zakopianka, tunel, ubikacja, kibel, tunel na Zakopiance, policja, wideo, nagranie

Autor: GDDKiA

Podziel się
Oceń

Tunel za miliard złotych jako osobisty zakątek

Scena rozegrała się w dumnym tunelu pod górą Luboń, fragmencie ekspresowej S7 na słynnej Zakopiance, między Lubniem a Rabką. Obiekt, którego budowa trwała imponujące sześć lat i kosztowała blisko miliard złotych, został oddany do użytku zaledwie w 2022 roku. Jest to inżynieryjny cud mający usprawnić ruch i podnieść bezpieczeństwo. Najwyraźniej jednak nie wszyscy kierowcy doceniają tę monumentalną skalę inwestycji.

Kamery monitoringu, czuwające nad bezpieczeństwem, zamiast zarejestrować typowe zdarzenie drogowe, złapały w kadr coś, co można określić mianem „spontanicznej potrzeby fizjologicznej w miejscu VIP”. Samochód nagle zatrzymuje się na pasie ruchu, po czym wysiada z niego dwóch mężczyzn. Zamiast się kłócić, podziwiać betonową konstrukcję czy wymieniać opony, udają się oni na szybką, acz nieplanowaną, „przerwę sanitarną” w głąb tunelu. Zarejestrowana scena z pewnością wywołała konsternację w centrum zarządzania ruchem, a być może i chwilowy wybuch śmiechu.

Humor zderza się z profilaktyką

Komentarz, który towarzyszył nagraniu, udowodnił, że pracownicy GDDKiA mają nie tylko kontrolę nad infrastrukturą, ale i nad social mediami. Zamiast sypać samymi paragrafami, Dyrekcja wbiła szpilę w sposób inteligentny i przewrotny, nawiązując do profilaktyki zdrowotnej mężczyzn:

"Listopad to miesiąc świadomości męskich nowotworów 🩺. Rak prostaty czy jądra to schorzenia, gdzie ważne jest wczesne rozpoznanie 🧑‍⚕️. Wielu mężczyzn wstydzi się lekarza - niepotrzebnie❗️ Tam nie ma kamer 🎥😉. Odwagi! Weź kolegę do specjalisty, a nie do tunelu S7 pod mur."

Choć jest to sytuacja skrajnie niebezpieczna i absolutnie zabroniona (zatrzymywanie się w tunelach to jedno z najbardziej ryzykownych zachowań), humorystyczne ujęcie sprawy przez GDDKiA osiągnęło swój cel. Nie tylko ukarano nieodpowiedzialnych kierowców (poprzez nagłośnienie i potencjalny mandat), ale też wykorzystano ich wpadkę do promocji ważnej idei. Jest to dowód na to, że nawet najbardziej sztywna instytucja potrafi odnaleźć się w trendach internetowych, zamieniając poważny kryzys bezpieczeństwa w viralową akcję edukacyjną.

Więcej o autorze / autorach:

Napisz komentarz

Komentarze

Tomtom 14.11.2025 14:56
Podać dokładne numery rejestracyjne auta , niech wszyscy wiedzą jaki debil za kierownicą stanął w tunelu

WKRÓTCE W KINACH
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Dołącz do nas!
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama